O nákupu
Starostlivosť o produkty
Správnou starostlivosťou môžete predĺžiť životnosť športovej obuvi a oblečeniu. Ako na to? Pri údržbe a praní doporučujeme postupovať podľa návodu výrobcu. Máme pre vás niekoľko zásad, ktorými sa môžete riadiť: Starostlivosť o jednotlivé druhy obuvi Používajte obuv k účelu, ku ktorému sú určené. Každá topánka je iná a potrebuje taktiež inú údržbu. … Celý článok
Doprava a platba
Nižšie nájdete informácie k najbežnejším otázkam, týkajúcich sa nakupovania na webe www.sportovna.sk 1. Nákup je možný bez registrácie, ale s registráciou získavate nasledujúce výhody: Pohodlnejší a rýchlejší proces objednávania tovaru. Individuálne akcie a zľavy Pre registrovaných používateľov máme pravidelné… Celý článok
Ako vymeniť tovar
Stručný návod krok po kroku Obchodné podmienky nájdete tu. Výměna tovaru do 30 dní Dbáme na kvalitu našich výrobkov a spokojnosť zákazníkov je pre nás na prvom mieste. Preto v prípade, že nie ste z akéhokoľvek dôvodu spokojní so zakúpeným tovarom, môžete si ho bezstarostne… Celý článok
Ako vrátiť tovar
Stručný návod krok po kroku Obchodné podmienky nájdete tu. Vrátenie tovaru do 14 dní Ako spotrebiteľ máte právo vrátiť zakúpený tovar do 14 dní bez udania dôvodu. Nárok sa nevzťahuje na produkty z kategórie športovej výživy… Celý článok
Ako reklamovať tovar
Stručný návod krok po kroku Celý reklamačný poriadok nájdete tu. Ako zákazník máte možnosť využiť lehotu k uplatneniu práva z odpovednosti za vady predanej veci, a to v dobe 24 mesiacov od prevzatia nového tovaru a 6 mesiacov u použitého (testovacieho) tovaru. … Celý článok
FAQ: Najčastejšie dotazy
Neprešla mi platba kartou. Čo mám robiť? V prípade, že neprejde online platba kartou, zákazníkom zasielame údaje na e-mail pre opakovanú platbu cez platobný link alebo platbu bankovým prevodom. Objednávku tak môžete… Celý článok