222 205 196
Po-Pia: 8:00-16:00 h
POTREBUJETE PORADIŤ?
+421 222 205 196
Navštívte našu blogovňu
rady, tipy, recenzie Poslať otázku
Košík

Váš košík je prázdny.

O nákupu

Starostlivosť o produkty

Správnou starostlivosťou môžete predĺžiť životnosť športovej obuvi a oblečeniu. Ako na to? Pri údržbe a praní doporučujeme postupovať podľa návodu výrobcu. Máme pre vás niekoľko zásad, ktorými sa môžete riadiť:   Starostlivosť o jednotlivé druhy obuvi  Používajte obuv k účelu, ku ktorému sú určené. Každá topánka je iná a potrebuje taktiež inú údržbu.    … Celý článok

Doprava a platba

  Nižšie nájdete informácie k najbežnejším otázkam, týkajúcich sa nakupovania na webe www.sportovna.sk   1. Nákup je možný bez registrácie, ale s registráciou získavate nasledujúce výhody: Pohodlnejší a rýchlejší proces objednávania tovaru. Individuálne akcie a zľavy Pre registrovaných používateľov máme pravidelné… Celý článok

Ako vymeniť tovar

Stručný návod krok po kroku Obchodné podmienky nájdete tu.     Výměna tovaru do 30 dní Dbáme na kvalitu našich výrobkov a spokojnosť zákazníkov je pre nás na prvom mieste. Preto v prípade, že nie ste z akéhokoľvek dôvodu spokojní so zakúpeným tovarom, môžete si ho bezstarostne… Celý článok

Ako vrátiť tovar

  Stručný návod krok po kroku Obchodné podmienky nájdete tu.   Vrátenie tovaru do 14 dní Ako spotrebiteľ máte právo vrátiť zakúpený tovar do 14 dní bez udania dôvodu. Nárok sa nevzťahuje na produkty z kategórie športovej výživy… Celý článok

Ako reklamovať tovar

Stručný návod krok po kroku Celý reklamačný poriadok nájdete tu. Ako zákazník máte možnosť využiť lehotu k uplatneniu práva z odpovednosti za vady predanej veci, a to v dobe 24 mesiacov od prevzatia nového tovaru a 6 mesiacov u použitého (testovacieho) tovaru. … Celý článok

FAQ: Najčastejšie dotazy

  Neprešla mi platba kartou. Čo mám robiť? V prípade, že neprejde online platba kartou, zákazníkom zasielame údaje na e-mail pre opakovanú platbu cez platobný link alebo platbu bankovým prevodom. Objednávku tak môžete… Celý článok