222 205 196
Po-Pia: 8:00-16:00 h
POTREBUJETE PORADIŤ?
+421 222 205 196
Navštívte našu blogovňu
rady, tipy, recenzie Poslať otázku
Košík

Váš košík je prázdny.

Ako reklamovať tovar

Stručný návod krok po kroku

Celý reklamačný poriadok nájdete tu.

Ako zákazník máte možnosť využiť lehotu k uplatneniu práva z odpovednosti za vady predanej veci, a to v dobe 24 mesiacov od prevzatia nového tovaru a 6 mesiacov u použitého (testovacieho) tovaru.

Ako postupovať pri reklamácii?

  • Vyplňte online reklamačný protokol, v ktorom stačí zadať číslo objednávky a vašu e-mailovú adresu.         
  • Zasielaný produkt prosím zbavte veľkých nečistôt.
  • Tovar zabaľte do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu.
  • Reklamovaný tovar nám pošlite na našu adresu (nie na dobierku, ktorú neprevezmeme).
  • Reklamáciu vyriešime v lehote 30 dní. O priebehu vám dáme vedieť e-mailom alebo telefonicky.
  • Pri vyplnení čísla faktúry v protokole už nepotrebujeme ďalší doklad o zaplatení.
  • Produkty na reklamáciu prijímame len neznečistené a suché.

Ak vám nevyhovuje nami doporučovaný postup pre online reklamáciu, môžete využiť klasický spôsob – vytlačiť a vyplniť papierový reklamačný protokol a priložiť ho do balíčku.

Produkty z kategórie športovej výživy, pracích prostriedkov a impregnácie reklamovať nie je možné.

 

Na akú adresu tovar zaslať?

SPORTOVNA
odd. reklamácie
Dolní Bečva 20
756 55, Dolní Bečva

  • Balíčky zasielajte len na našu adresu, nie do výdajných miest. V druhom prípade je možné, že sa vám zásileka vráti späť.
  • Reklamáciu môžete vyriešiť tiež osobne v niektorej z naších predajní v Rožnove pod Radhoštěm, Olomouci alebo Brne (na predajni v Brne a v Olomouci je možné predať len tovar s max. hmotnosťou do 10 kg a v dĺžke do 120 cm). Aj v tomto prípade je potrebné využiť možnosť online formulára (predložiť číslo prípadu), alebo priložiť vyplnený papierový formulár spoločne s dokladom o zakúpení tovaru (faktúru stačí ukázať v telefóne). 

 

Za akú dobu vyriešime vašu reklamáciu?

  • Aby ste mohli tovar čo najskôr znovu používať, reklamáciu vyriešime v najkratšej možnej dobe, najneskôr však v zákonnej 30dennej lehote. Táto lehota začína bežať dňom doručenia zásielky.
  • U tovaru reklamovaného v niektorej z naších predajní začína bežať lehota dňom predania tovaru k reklamácii.
  • V prípade uznanej reklamácie s žiadosťou o výmenu tovaru vám zásielku zašleme na naše náklady. Ak si prajete vrátiť peniaze, pošleme vám ich prevodom na váš bankový účet. 


Máte otázky alebo nejasnosti? Neváhajte nás kontaktovať na telefónnom čísle +421 908 820 455. Sme tu pre vás.