FAQ: Najčastejšie dotazy
- Neprešla mi platba kartou. Čo mám robiť?
V prípade, že neprejde online platba kartou, zákazníkom zasielame údaje na e-mail pre platbu bankovným prevodm. Objednávku tak môžete uhradiť týmto spôsobom, alebo ešte je možné zmeniť platbu na dobierku. Tá je však spoplatnená čiastkou 2EUR. - Zvolil som si nesprávnu platobnú metódu. Je možné objednávku zmeniť a zaplatiť ju iným spôsobom?
Jasné! Poprosíme o kontaktovanie našeho zákaznického servisu a platebnú metódu Vám upraví. - Môžem zmeniť objednávku po jej odoslaní?
Po odovzdaní objednávky do rúk prepravcu, už bohužiaľ nie je v našich silách objednávku akokoľvek meniť.
- Sú rovnaké produkty z e-shopu aj na predajni?
Bohužiaľ nie všetky produkty, ktoré vidíte na našich webových stránkach, sa nachádzajú na predajniach. V prípade záujmu o zistenie dostupnosti na predajni sa prosím obráťte na našu zákaznícku linku. Vybrané produkty je možné z e-shopu na predajňu objednať pri zvolení osobného odberu v košíku. - Je možné vrátiť tovar osobne?
Určite áno. V prípade vrátenia na jednu z našich predajní Vás požiadame o vyplnenie formulára na odstúpenie od zmluvy, ktorý prosím odneste spolu s balíčkom pre vrátenie na predajňu. Pracovníci predajne nám potom balíček zašlú na sklad a najneskôr do 14 dní od doručenia Vám vrátime peniaze na účet. - Môžem si objednaný tovar na predajni vyskúšať?
V prípade záujmu o skúšku produktu na predajni prosíme o vytvorenie objednávky s osobným odberom na danej predajni a platbou v hotovosti. V prípade, že by Vám produkt sedel, môžete ho kúpiť až na predajni. - Môžem využiť poukaz na nákup e-shopu Sportovna na predajni?
Poukaz zo stránok Sportovna.sk je možné využiť výhradne online na e-shope Sportovny.
- Ako môžem produkt reklamovať?
Prosíme o vyplnenie reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke Ako reklamovať tovar. Produkt nám následne pošlete aj s vyplneným formulárom. - Na akú adresu Vám môžem balíček zaslať?
Sportovna, Oddelenie reklamácií, Dolní Bečva 20, 756 55 Dolní Bečva CZ - Môžem vrátiť/vymeniť časť objednávky?
Určite áno. Do 14 dní môžete vrátiť, do 30 dní vymeniť. V prípade výmeny doporučujeme rezerváciu produktu. - Ako mám zásielku pre vrátenie zabaliť?
Prosíme o dôkladné zabalenie, aby pri preprave nedošlo k poškodeniu balíčku. Najjednoduchšie je využitie pôvodných obalov, akurát sa snažte zakryť pôvodné čiarové kódy, ktoré môžu dopravcu pri doručovaní zmiasť. - Môžem vrátiť použitý tovar?
Bohužiaľ vrátenie použitého tovaru nie je možné. Vrátený tovar dávame späť do predaja a určite zákazníci nechcú chodiť v použitom oblečení, alebo obuvi. - Za ako dlho mi prídu peniaze za vrátenie?
Najneskôr do 14 dní od doručenia produktu vraciame peniaze na účet. - Ako je to s poštovným pri vrátení produktov?
Náklady na vrátenie, alebo na výmenu si hradí zákazník sám u vybranej dopravnej spoločnosti.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?
Kontaktujte náš zákaznícky servis na
info@sportovna.sk
+421908820455