222 205 196
Po-Pia: 8:00-16:00 h
POTREBUJETE PORADIŤ?
+421 222 205 196
Navštívte našu blogovňu
rady, tipy, recenzie Poslať otázku
Košík

Váš košík je prázdny.

FAQ: Najčastejšie dotazy

 


  1. Neprešla mi platba kartou. Čo mám robiť?

    V prípade, že neprejde online platba kartou, zákazníkom zasielame údaje na e-mail pre platbu bankovným prevodm. Objednávku tak môžete uhradiť týmto spôsobom, alebo ešte je možné zmeniť platbu na dobierku. Tá je však spoplatnená čiastkou 2EUR.



  2. Zvolil som si nesprávnu platobnú metódu. Je možné objednávku zmeniť a zaplatiť ju iným spôsobom? 

    Jasné! Poprosíme o kontaktovanie našeho zákaznického servisu a platebnú metódu Vám upraví.



  3. Môžem zmeniť objednávku po jej odoslaní?

    Po odovzdaní objednávky do rúk prepravcu, už bohužiaľ nie je v našich silách objednávku akokoľvek meniť.

 


  1. Sú rovnaké produkty z e-shopu aj na predajni?

    Bohužiaľ nie všetky produkty, ktoré vidíte na našich webových stránkach, sa nachádzajú na predajniach. V prípade záujmu o zistenie dostupnosti na predajni sa prosím obráťte na našu zákaznícku linku. Vybrané produkty je možné z e-shopu na predajňu objednať pri zvolení osobného odberu v košíku.



  2. Je možné vrátiť tovar osobne?

    Určite áno. V prípade vrátenia na jednu z našich predajní Vás požiadame o vyplnenie formulára na odstúpenie od zmluvy, ktorý prosím odneste spolu s balíčkom pre vrátenie na predajňu. Pracovníci predajne nám potom balíček zašlú na sklad a najneskôr do 14 dní od doručenia Vám vrátime peniaze na účet.



  3. Môžem si objednaný tovar na predajni vyskúšať?

    V prípade záujmu o skúšku produktu na predajni prosíme o vytvorenie objednávky s osobným odberom na danej predajni a platbou v hotovosti. V prípade, že by Vám produkt sedel, môžete ho kúpiť až na predajni.



  4. Môžem využiť poukaz na nákup e-shopu Sportovna na predajni?

    Poukaz zo stránok Sportovna.sk je možné využiť výhradne online na e-shope Sportovny.

 

 

  1. Ako môžem produkt reklamovať?
    Prosíme o vyplnenie reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke Ako reklamovať tovar. Produkt nám následne pošlete aj s vyplneným formulárom.



  2. Na akú adresu Vám môžem balíček zaslať?

    Sportovna, Oddelenie reklamácií, Dolní Bečva 20, 756 55 Dolní Bečva CZ



  3. Môžem vrátiť/vymeniť časť objednávky?

    Určite áno. Do 14 dní môžete vrátiť, do 30 dní vymeniť. V prípade výmeny doporučujeme rezerváciu produktu.



  4. Ako mám zásielku pre vrátenie zabaliť?

    Prosíme o dôkladné zabalenie, aby pri preprave nedošlo k poškodeniu balíčku. Najjednoduchšie je využitie pôvodných obalov, akurát sa snažte zakryť pôvodné čiarové kódy, ktoré môžu dopravcu pri doručovaní zmiasť.



  5. Môžem vrátiť použitý tovar?

    Bohužiaľ vrátenie použitého tovaru nie je možné. Vrátený tovar dávame späť do predaja a určite zákazníci nechcú chodiť v použitom oblečení, alebo obuvi.



  6. Za ako dlho mi prídu peniaze za vrátenie?

    Najneskôr do 14 dní od doručenia produktu vraciame peniaze na účet.



  7. Ako je to s poštovným pri vrátení produktov?

    Náklady na vrátenie, alebo na výmenu si hradí zákazník sám u vybranej dopravnej spoločnosti. 



Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?
Kontaktujte náš zákaznícky servis na

info@sportovna.sk

+421908820455